TRANSPORTUL, LIVRAREA ŞI RETURUL PRODUSELOR

Pentru confortul Dumneavoastră costurile de transport sunt afişate înainte de finalizarea comenzii. În cazul în care nu primiţi informaţii despre costurile de transport, rugăm să ne contactaţi prin telefon sau e-mail şi un consultant eudorm.ro vă va comunica costul aproximativ al transportului.

LIVRAREA PRODUSELOR

Produsele se livrează prin curier rapid. Termenul de livrare pentru coletele livrate în Timişoara este de două zile lucrătoare. În România, coletele se livrează în aproximativ trei zile lucrătoare.

Termenele de livrare vor fi diferite şi se negociază pentru următoarele categorii de produse:

  • produsele care nu sunt în stoc;
  • produse pentru care a fost făcută o precomandă
  • produsele care au fost construite după specificaţiile cerute de către client;
  • produsele care au fost personalizate la cererea clientului.

În cazul în care produsele comandate necesită montaj şi intervenţia unui specialist eudorm.ro, termenul de livrare poate varia în funcţie de disponibilitatea specialiştilor noştri.

Produsele în colete deteriorate

Dacă aţi primit un colet care prezintă urme vizibile de deteriorare la transport, vă recomandăm să refuzaţi primirea coletului. Puteţi cere curierului să întocmească un proces verbal de predare primire în care să se precizeze starea coletului. Păstraţi o copie a acestui proces verbal şi faceţi nişte fotografii în care să se vada starea coletului la recepţie. Orice reclamaţie ulterioară nu va fi luată în considerare.

Returnarea produselor

În următoarele situaţii puteţi solicita returnarea produselor:

  • s-a livrat un alt produs decât cel comandat;
  • produsul nu corespunde specificaţiilor de pe site.

SC GROUP MOSEN 2014 SRL-D va depune toate eforturile pentru a remedia eventualele inadvertenţe. În cazul în care nu este posibilă remedierea, vă vom schimba produsul.

Dacă schimbarea produsului nu este posibilă, vă vom rambursa contravaloarea produselor.

În cazul returnării produselor, acestea vor fi trimise prin curier rapid la punctul nostru de lucru SC GROUP MOSEN 2014 SRL Bulevardul General Ion Dragalina 45, Timișoara, Judeţul Timiş, România

Costurile de transport în cazurile enunţate mai sus, vor fi suportate de către noi.

Renunţarea la cumpărare

Conform O.U.G 34/2014 pentru produsele cumpărate la distanţă, consumatorul are dreptul să notifice vânzătorul că renunţă la cumpărare fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produselor.

Potrivit O.U.G 34/2014 Produsele trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost când au fost livrate (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu toate etichetele şi documentele care l-au însoţit)

Legislaţia defineşte consumatorul ca fiind orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicata, cu modificările şi completările ulterioare.

În cazul anumitor produse sau servicii, nu este posibilă renunţarea la cumpărare. Spre exemplu nu puteţi renunţa la cumpărare pentru următoarele categorii de produse:

  • produse care au fost construite la comandă, după specificaţile tehnice precizate de către dumneavoastră;
  • produse care au fost personalizate;
  • consumabile (acumulatori, baterii, becuri, etc)
  • produse sparte, lovite, ciobite, cu urme vizibile de uzură;

În cazul în care doriţi să renunţaţi la cumpărare, vă rugăm să ne notificaţi prin e-mail. După transmiterea notificării scrise, produsele vor fi trimise prin curier rapid la punctul nostru de lucru SC GROUP MOSEN 2014 SRL Bulevardul General Ion Dragalina 45, Timișoara, Judeţul Timiş, România.

În cazul renunţării la cumpărare, costurile de transport pentru returnarea produselor vor fi suportate de către consumator..